Doprava

Způsoby dopravy

Vámi objednané zboží obvykle odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky, nejdéle však do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), ihned Vás budeme kontaktovat.

 

Nabízíme následující způsoby dopravy

Přepravní společnosti DPD - platba převodem           - 79 kč

                                        - v hotovosti při převzetí  - 108 kč

 

Osobní odběr na naší kamenné prodejně                   - zdarma

 

 

Na co dát pozor při převzetí zboží

Vždy zásilku zkontrolujte

Vzhledem k charakteru našeho zboží (porcelán, skleněné doplňky apod.) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně popřevzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. 

Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás

Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle 732 655 330,  737 749 937  nebo e-mailové adrese provence.opava@seznam.cz . Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Prosím, kontaktujte nás bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.